Deník Mladá fronta E15 se po čtyřech letech od uvedení na trh stal nejčtenějším ekonomickým médiem v hlavním městě. Vyplývá to z posledního průzkumu Mediaprojektu, podle kterého má list v Praze 41 tisíc čtenářů. Hospodářské noviny mají o pětinu čtenářů méně, týdeník Euro jich má v Praze o plných 60 procent méně. „Rozhodli jsme se na trh v metropoli zaměřit a své postavení zde dále posílit, proto přidáváme nová distribuční místa a naše zpravodajství se objeví i ve stanicích metra. Chceme být hlavním byznysovým hlasem metropole,“ řekl ředitel divize E15 Tomáš Skřivánek.
Nová podoba deníku E15 | Nová podoba deníku E15
Mezi nová místa, kde se čtenáři s deníkem setkají, patří například sít kaváren Emporio a bageterií Boulevard, stejně jako restaurace a kavárny ve všech významných nákupních galeriích. Na obrazovkách ve stanicích metra Mladá fronta E15 nahradí dosavadní dodavatele obsahu, kterými byla vydavatelství Economia a Ringier Axel Springer.
Deník Mladá fronta E15 od dubna také inovuje svůj vzhled. Nová image je vzdušnější, graficky modernější, akcentuje autorskou tvorbu a přitom zachovává tradičně kvalitní zpravodajský obsah v nezměněném rozsahu.