Google ve vyhledávání zvýrazní články, které jdou do hloubky
Aktuální statistika Googlu odhalila, že deset procent lidí, kteří se známým vyhledávačem pracují, nechce jen rychlou a stručnou odpověď na svoji otázku. Naopak chce co nejpodrobnější informace.
Google se rozhodl nemalému procentu uživatelů vyjít vstříc. Právě pro ně přichází s novou funkcí, která na stránce výsledků podrobněji rozvedený obsah viditelně odliší.
„Rád uvidím uživatele, jak znovu investují svůj čas a energii do psaní podrobných textů, které zůstanou dohledatelné další měsíce i roky od publikování,“ prohlásil Pandu Nayak ze společnosti Google.
Funkce bude prozatím přístupná jen uživatelům google.com a jen v angličtině. Google slibuje, že nová služba nebude brát ohled na to, jestli je text od neznámého bloggera nebo od prestižního deníku.