Google ve vyhledávání zvýrazní články, které jdou do hloubky

Články, které půjdou nabízet víc než jen povrchní informace, bude Google do budoucna upřednostňovat. Texty, které půjdou do hloubky, totiž získají vlastní sekci na stránce výsledků. Zájem o podrobnější informace je velký, tvrdí Google.

Aktuální statistika Googlu odhalila, že deset procent lidí, kteří se známým vyhledávačem pracují, nechce jen rychlou a stručnou odpověď na svoji otázku. Naopak chce co nejpodrobnější informace.

Google se rozhodl nemalému procentu uživatelů vyjít vstříc. Právě pro ně přichází s novou funkcí, která na stránce výsledků podrobněji rozvedený obsah viditelně odliší.

„Rád uvidím uživatele, jak znovu investují svůj čas a energii do psaní podrobných textů, které zůstanou dohledatelné další měsíce i roky od publikování,“ prohlásil Pandu Nayak ze společnosti Google.

Funkce bude prozatím přístupná jen uživatelům google.com a jen v angličtině. Google slibuje, že nová služba nebude brát ohled na to, jestli je text od neznámého bloggera nebo od prestižního deníku.