Lidé se přou s operátory o peníze, ČTÚ řeší dvakrat víc sporů než loni

Jistě není bez zajímavosti, že v porovnání se stejným obdobím loňského roku vzrostl počet zahájených správních řízení o 109,1 %. Číslo je také výrazně vyšší než v říjnu, to se na tuzemského regulátora obrátilo 8 537 nespokojených zákazníků. A v září jich bylo 7 309. To je celkem 33 694 případů za poslední tři měsíce.
Pokud vám operátor reklamaci zamítne a vy s verdiktem nesouhlasíte, můžete podat u ČTÚ návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace, a to nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace od vašeho operátora. Z podání musí být patrno, kdo je činí, které věci se týká a co se navrhuje. Za podání je třeba zaplatit správní poplatek 200 korun.
Na rozhodnutí sporu má ČTÚ čtyři měsíce. Pokud jde o složitý případ, musí rozhodnout nejpozději do půl roku.