Lídr českého outdooru má nového akcionáře. Pětinu BigBoardu koupil Touzimsky

Největší tuzemský poskytovatel venkovních reklamních ploch BigBoard Praha získal nového menšinového akcionáře. Pětinový podíl od slovenského vlastníka, mediálního holdingu JOJ Media House, koupila pražská firma Touzimsky Media.

Společnost v pondělí transakci oznámila České národní bance, na změnu akcionářské struktury upozornil server Týden.cz.

Detaily obchodu jeho aktéři nezveřejnili. „Vstup nového investičního partnera do BigBoardu Praha posílí naše postavení na trhu outdoorové reklamy a předpokládám, že přinese i další příležitosti na mediálním trhu v České republice,“ uvedl pouze šéf představenstva firmy JOJ Media House Richard Flimel.

BigBoard působí na českém trhu od roku 1994 a v současnosti je nejvýznamnějším provozovatelem venkovní reklamy v Česku s nejvyšším podílem na trhu. Provozuje širokou síť reklamních nosičů po celé ČR s dominantním postavením v Praze.

Pod skupinu BigBoard patří značky Czech Outdoor, BigMedia a Outdoor Akzent. Její většinový vlastník JOJ Media House působí kromě Česka také na Slovensku a v Rakousku. U našich východních sousedů holding mimo jiné vlastní slovenské televize JOJ a Plus

Za společností Touzimsky Media stojí podle informací v obchodním rejstříku firma Touzimsky Kapital se sídlem ve švýcarském Curychu. Dozorčí radu od května vede Jan Veverka, který je bývalým tajemníkem šéfa Českých drah Petra Žaludy, dále v ní sedí Aleš Zázvorka a Jan Pekař. V představenstvu je Irena Valentová.