Loňský začátek mediálního podnikání Babišovi nevyšel, AGF Media prodělala
„Je třeba konstatovat, že v roce 2012, který byl de facto prvním rokem činnosti společnosti a zahájení vydávání týdeníku, se prozatím nepodařilo dosáhnout pozitivních hospodářských výsledků,“ uvedl Babiš ve výroční zprávě.
Od začátku roku se firma v reakci na ztrátové hospodaření snaží svůj provoz reorganizovat obměnou části vedení AGF Media, slučováním a snížením počtu redakcí z původních téměř osmdesáti a propuštěním části redaktorů.
Letošek se bude od loňského roku výrazně lišit. Na jaře Babiš koupil od Zdeňka Bakaly slovenského vydavatele deníku Hospodárske noviny, společnosti Ecopress. V červnu pak razantně posílil i na tuzemském trhu, když uzavřel dohodu o získání vydavatelství Mafra. Pod něj patří deníky Dnes a Lidové noviny včetně jejich internetových podob či třeba hudební televize Óčko.
Předloňské tržby Mafry dosáhly 2,69 miliardy korun, což je téměř sedmnáctkrát více než loňské příjmy AGF Media.
„Akvizice je velmi důležitým krokem v naší strategii vybudovat významnou mediální skupinu, která bude mít silné postavení na trzích Česka a Slovenska,“ uvedl tehdy ke své koupi Babiš.