Vydavatelství Czech News Center mění přístup k reklamním kampaním

Co-CEO společnosti Czech News Center (CNC) Juraj Felix

Co-CEO společnosti Czech News Center (CNC) Juraj Felix Zdroj: Mall

Mediální dům Czech News Center (CNC), kam vedle deníku E15 spadá například magazín Reflex či deník Blesk, na setkání s obchodními partnery představil inovaci v oblasti prodeje digitální reklamy a jejího měření. Vydavatelství chce ve spolupráci s mateřskou společností Czech Media Invest (CMI) nabízet společný reklamní zásah napříč mediatypy, konkrétně novinami, weby, on-line televizí, rádii a magazíny.

„Propojujeme mediální zásah s důvěryhodným obsahem a s měřením dopadu,“ řekl uvedl Co-CEO firmy Czech News Center (CNC) Juraj Felix.

CNC chce měřit dopad kampaní na značku, konkrétně návratnost investic i vliv na offline prodeje. Mediální skupina CNC se také připravuje na to, že od konce roku 2021 nebude moci využívat data třetích stran, a proto tedy přechází na platformu Permutive. Ta má umožnit zaměřit se na jednotlivé cílové skupiny, vyhodnocovat jejich chování, a na základě toho připravit data na míru.

Dušan Gajdoštík z obchodního týmu CNC poznamenal, že s kolegy pracují na vybudování vlastní datové platformy napříč všemi kanály. „Denně sbíráme přes jednu miliardu dat, a díky tomuto rozsahu jsme schopni zacílit přesně na vaši cílovou skupinu,“ dodává. 

Nejde o jediné novinky, které CNC a CMI vlastněné podnikateli Danielem Křetínským, Patrikem Tkáčem a Romanem Korbačkou představily. Šéfproducent Lukáš Záhoř oznámil, že se od 18. října 2020 spustí na internetové televizi Mall.tv nový seriál Terapie sdílením s podtitulem O esemeskách a lidech. Ten vychází ze stejnojmenného projektu Ester Geislerové a Josefíny Bakošové, ze kterého se stal fenomén sociálních sítí.

CMI vydává v Česku čtyři deníky a několik desítek časopisů. Je rovněž vlastníkem rozhlasových stanic v tuzemsku a v Rumunsku. Od roku 2018 je skupina CMI také majitelem několika francouzských tiskových periodik, koupila i podíl v prestižním deníku Le Monde.