Zatímco Yahoo evidovalo v červenci více než 196 milionů návštěvníků, světově nejpopulárnější Google jich měl „pouze“ 192,3 milionu, jak uvedla společnost ComScore. Pro Yahoo to znamená nárůst 21 procent oproti předchozímu roku, uvedl Bloomberg.
Čísla se však můžou ještě lišit. Jak uvádí ComScore, statistika nezahrnuje návštěvnost webu Tumblr, který Yahoo koupil letos v květnu za 1,1 miliardy dolarů. Chybí také údaje o mobilním internetu, kde s jistotou dominuje Google.
Vývoj akcií Yahoo za 5 let (v USD)
"Googirl" Marissa Mayer Yahoo změnila
Yahoo se pravděpodobně vyplácí změny, které odstartovaly s příchodem nové ředitelky Marissy Mayer loni v červenci. „Najmout skvělý tým lidí, nabídnout kvalitní produkty, které přilákají uživatele a tím zvýší návštěvnost, což se projeví ve vyšších příjmech,“ představila svůj recept na úspěch při nástupu do funkce.
Poslední bod plánu se však daří plnit jen částečně. Společnost za druhé čtvrtletí vydělala 331 milionů dolarů pouze díky zahraničním investicím a z nich pak především díky čínskému webu Alibaba, asijské obdobě elektronické aukční síně eBay.
Vytížená „googirl“ Marrisa Mayerová zachraňuje Yahoo!