Už nejsme underground, modeling je byznys, říká Monina Nevrlá z New Aliens Agency

Modelingová agentura New Aliens Agency sází na odlišnost, její spoluzakladatelka Monina Nevrlá ale říká, že by slovo diverzita nejraději zakázala. V dalším díle pořadu Ženy v byznyse mluví mimo jiné i o tom, jak funguje modelingový byznys a jak se z alternativní agentury stala značka, která už do undergroundu patřit nechce. Proč je v Česku vývoj tohoto druhu byznysu pomalejší než v zahraničí? A jak funguje trendsetting?
Před pěti lety spoluzaložila modelingovou agenturu New Aliens Agency. Původním záměrem dnes zavedené společnosti s portfoliem alternativních modelů a modelek bylo zastupovat klidně i 100 lidí a ve velkém se věnovat trendsettingu. „Nevěděli jsme nic o tom, jak se vede modelingová agentura. Googlovali jsme si, jak co dělat, povědomí o nás jsme šířili hlavně přes známé a sociální sítě. Chtěli jsme ale vybudovat něco, co by rozbouřilo a posunulo hranice toho, jak jsou modelky a modelové na české scéně prezentováni,“ říká Monina Nevrlá, která poznala fashion svět jak z pozice bookerky, tak coby modelka.
Pořad Ženy v byznyse je společný projekt webu Ženy.cz a deníku E15 o byznysovém a marketingovém pozadí různých podnikatelských sfér z pohledu úspěšných žen, které se zapsaly do tváře české byznysové scény.