Jako první státní škola v tomto okrese nakoupila za 200 tisíc dolarů celkem 250 iPadů s ochrannými obaly, které jsou určeny pro místní školku. Jedna z učitelek si tento směr pochvaluje, děti jsou prý tablety mnohem více zaujaté a více spolupracují, vše ve stylu škola hrou i s rozvíjením logiky.
Používání iPadů prý předškolákům rozvíjí logické myšlení
Děti však nemají iPady neustále, ale pouze v určitém čase („iPad time!“), takže mají dostatek interakce i v reálném prostředí a s ostatními dětmi. Cílem je zlepšit schopnosti dětí ve čtení a matematice (logické hry) na takovou úroveň, aby 90 procent dětí ve třetí třídě splnilo potřebné limity tohoto ročníku. První testy ještě u zmíněných dětí ve školce se budou konat v listopadu. Zda dotykové tablety a interaktivní hry zlepší schopnosti dětí, se tak možná ukáže velmi brzy.