„S celkově více než 400 tisíci prodaných vozů značek BMW, Mini a Rolls-Royce jsme zaznamenali nejlepší čtvrtletí v historii podniku,“ řekl Robertson na newyorském autosalonu. Upozornil rovněž na silný růst poptávky ve Spojených státech a Číně. Nový Mini Cooper pro indický trh |
Andreas Schaaf, šéf BMW India, představil Mini Cooper S pro indický trh. V různých variantách se bude prodávat od 50 do 70,5 tisíce dolarů.
Čistý zisk automobilky BMW loni stoupl o více než polovinu na rekordních 4,9 miliardy eur (přes 120 miliard korun). Firma loni zvýšila celosvětový prodej o 14 procent na téměř 1,7 milionu vozů. S růstem počítá také v letošním roce.
Automobilka minulý měsíc oznámila, že hodlá dosáhnout celoročního prodeje přes dva miliony vozů v roce 2016, tedy o čtyři roky dříve, než původně plánovala. Dodala, že si chce nadále udržet náskok před domácími konkurenty Audi a Daimler.