Czech Internet FORUM 2012 už je za dveřmi

Czech Internet Forum

Czech Internet Forum

Již 7. ročník konference Czech Internet FORUM proběhne v úterý 6. listopadu. Bilancovat bude nejzajímavější události posledního roku z oblasti médií, marketingu a internetového byznysu.

Letos již posedmé se na konferenci Czech Internet FORUM sejdou špičky českého internetu, aby si navzájem vyměnily zkušenosti a názory na aktuální stav trhu, nasdílely inspiraci a ukázaly si nejzajímavější trendy na českém internetu. Akce, která představuje tradiční a stále jedinečný vrchol podzimní konferenční sezóny, proběhne poprvé na výjimečném místě s výjimečnou atmosférou – v prostorách divadla Archa.

Konference jako každoročně nabídne účastníkům dva paralelní programové proudy přednášek předních odborníků zabývajících se tištěnými nebo online médii, telekomunikací, marketingem, podnikáním na internetu, reklamou a dalším souvisejícím tématům. Nebudou samozřejmě chybět ani diskusní panely, rozhovory, workshopy a v neposlední řadě také praktický networking.

Konferenci si může užít jak protřelý matador, tak úplný začátečník. Každý si najde svoje téma, nové kontakty či zajímavou inspiraci a podněty. „Důvodů proč přijít na konferenci je samozřejmě mnoho, zkusím nabídnout alespoň tři z nich: 1.) Jedinečná atmosféra divadla Archa s kulisami připravovaného vyhlášení Křišťálové Lupy. 2.) Řečníci, kteří před tímto publikem ještě nikdy nevystupovali. 3.) Budou tam všichni, tak přece nemůžete chybět,“ uvádí Ján Simkanič, výkonný ředitel společnosti Internet Info.

Vybíráme z programu:

• Petr Šimůnek (Forbes): Jak úspěšně rozjet tištěný titul v krizi tištěných médií Ve věku internetu vsadili na papír. Jak a proč se Forbesu povedl tak velmi úspěšný start?

• Linus Olsson (Flattr): Jak přimějete fanoušky, aby vám zaplatili nové Mini Jak funguje jeden z nejzajímavějších startupů v oblasti placeného obsahu.

• František Fuka (FFFilm): 100 Kč za odstavec textu – kdo z vás to má? Mám blog. Lidé mi za něj dobrovolně platí. Proč to dělají?

• Ján Simkanič (Internet Info): Mediální svět pod vládou Červené královny Jak nám evoluční pravidla mohou pomoci v pochopení toho, s čím se dnes média musí potýkat.

• Miroslav Motejlek (Motejlek.com): Rozložení sil na českém internetu Kdo stojí za největšími internetovými hráči a co všechno drží v rukou?

• Michal Heisig (Seznam.cz): Co obnáší prodávat reklamu na Seznamu Inspirace, zkušenosti, užitečné informace pro prodej reklamy na internetu.

• Jesper Urban (Adform): Dejme sbohem standardnímu plánování DSP: hlavní trend mediálního plánování roku 2012.

• Julie Tebeka (NetAffiliation): Trendy a vývoj affiliate marketingu v České republice Jaké jsou nejpoužívanější reklamní kanály pro optimalizaci mobilních a internetových kampaní.

• Rostislav Kocman (mBank): PR v sociálních sítích není žádná PRdel Jak se pohybovat na hraně toho, co ještě snese zaměstnavatel, a co chce komunita.

• Robert Záruba (Česká televize): Jak jsem začal tweetovat Co tweetování jedné z nejznámějších televizních tváří přináší České televizi i jemu osobně?

.