Po přihlášení na Facebook by se měla zobrazit facebooková stránka příslušného obchodu. Obchody tak mohou přesněji cílit například svou aktuální produktovou nabídku, jak uvedl Facebook na svých stránkách. Pokud jde o zacílení reklamy, nová služba je výhodná pochopitelně i pro známou sociální síť, kterÁ případnou reklamu může konkrétnímu uživateli „ušít na míru“.
Pilotní projekt prošel úspěšným testováním loni asi v 25 obchodech v San Francisku. Ze získaných dat vyplynulo, že zapojené obchody ztrojnásobily svůj počet check-inů. Wi-Fi od Facebooku by se tak mělo už brzy rozšířit po celých Spojených státech. Objevit by se prý mělo i v menších prodejnách, které si ho nemohou dovolit.
Něco podobného už nedávno zkoušel také Google s firmou Starbucks, uvedla agentura Reuters. Počátkem roku představil svůj plán internetového připojení v sedmi tisících kavárnách řetězce po celých Spojených státech. Cílem aktivit byly rovněž lepší zacílení reklamy na zákazníky.