Facebook chce nabízet v obchodech Wi-Fi, slibuje si od toho lepší zacílení reklamy
Po přihlášení na Facebook by se měla zobrazit facebooková stránka příslušného obchodu. Obchody tak mohou přesněji cílit například svou aktuální produktovou nabídku, jak uvedl Facebook na svých stránkách. Pokud jde o zacílení reklamy, nová služba je výhodná pochopitelně i pro známou sociální síť, kterÁ případnou reklamu může konkrétnímu uživateli „ušít na míru“.
Pilotní projekt prošel úspěšným testováním loni asi v 25 obchodech v San Francisku. Ze získaných dat vyplynulo, že zapojené obchody ztrojnásobily svůj počet check-inů. Wi-Fi od Facebooku by se tak mělo už brzy rozšířit po celých Spojených státech. Objevit by se prý mělo i v menších prodejnách, které si ho nemohou dovolit.
Něco podobného už nedávno zkoušel také Google s firmou Starbucks, uvedla agentura Reuters. Počátkem roku představil svůj plán internetového připojení v sedmi tisících kavárnách řetězce po celých Spojených státech. Cílem aktivit byly rovněž lepší zacílení reklamy na zákazníky.