Facebook na slevách pohořel, Deals po pár měsících končí

Slevový gigant Groupon

Slevový gigant Groupon

Když Facebook v dubnu spustil službu Deals, byli v Grouponu určitě značně nervózní. Provozovatel největší sociální sítě se stovkami milionů aktivních uživatelů vstoupil mezi slevové weby, kde svou silou mohl způsobit velké změny. Ale to se nestalo. Reuters v pátek přenesl zprávu, že Facebook se svými slevovými aktivitami končí.

Slevový web Facebook Deals fungoval v testovací alfaverzi a nabídky slev byly dostupné jen v několika amerických městech. Služba integrovaná do prostředí facebooku měla ambice širšího rozšíření, ale to se nepodařilo. Slevový byznys tak zůstává především pod kontrolou americké jedničky Groupon.

Čtětě také:

Facebook Deals neměly zůstat čistě americkou záležitostí, stále funguje počeštěný web se stručným představením služby a lákající firmy k využití možnosti publikace slevových nabídek na Facebooku. K ukončení služby dojde v příštích týdnech, důvodem je zřejmě problematické budování nového obchodního týmu a zajišťování lokálních nabídek. Své zkušenosti chce však Facebook v budoucnu využít a zdá se, že se na Facebooku zanedlouho setkáme s hodnocením restaurací a dalších lokálních firem.