Ferrari zavedlo nový zákaznický program. Nabízí auta na míru

Italský výrobce sportovních aut Ferrari zavedl nový zákaznický program, který zájemcům umožní vytvoření vozu na míru. Mohou tak mít třeba Ferrari s interiérem v džínovině nebo v kašmíru, uvedla firma.

Program Tailor Made pokračuje v tradici Maranella, která začala v padesátých a šedesátých letech minulého století, kdy si klienti dotvářeli vzhled svých vozů použitím různých materiálů, barev a zpracování.

Zájemce o Ferrari dostane v rámci Tailor Made osobního designéra, který ho procesem tvorby jeho vozu provede. Po navržení celého vozu může klient průběžně sledovat různorodé procesy spojené s jeho produkcí až do finálního převzetí. Vůz si může převzít přímo v továrně.

V rámci Tailor Made firma nabízí tři odlišné kolekce. Scuderia je zaměřená na závodní tradici značky a používá materiály jako kevlar, karbon, leštěný i matný kov, Alcantaru nebo mikrovlákna. V kolekci Classica firma používá elegantní pastelové barvy minulosti, chromované prvky, klasickou kůži, vlnu, kašmír nebo samet. Inedita pak přináší neotřelé stylistické prvky. Zákazníci mají například možnost vybrat si interiér z džínoviny nebo oblekových látek a čalounění z hrubé kůže.

Ferrari letos plánuje prodat kolem 7000 vozů proti loňským 6500 autům. V Česku firma prodala za 11 měsíců 40 nových aut.