Ferrari zavedlo nový zákaznický program. Nabízí auta na míru

ČTK
Italský výrobce sportovních aut Ferrari zavedl nový zákaznický program, který zájemcům umožní vytvoření vozu na míru. Mohou tak mít třeba Ferrari s interiérem v džínovině nebo v kašmíru, uvedla firma.

Program Tailor Made pokračuje v tradici Maranella, která začala v padesátých a šedesátých letech minulého století, kdy si klienti dotvářeli vzhled svých vozů použitím různých materiálů, barev a zpracování.

Zájemce o Ferrari dostane v rámci Tailor Made osobního designéra, který ho procesem tvorby jeho vozu provede. Po navržení celého vozu může klient průběžně sledovat různorodé procesy spojené s jeho produkcí až do finálního převzetí. Vůz si může převzít přímo v továrně.

V rámci Tailor Made firma nabízí tři odlišné kolekce. Scuderia je zaměřená na závodní tradici značky a používá materiály jako kevlar, karbon, leštěný i matný kov, Alcantaru nebo mikrovlákna. V kolekci Classica firma používá elegantní pastelové barvy minulosti, chromované prvky, klasickou kůži, vlnu, kašmír nebo samet. Inedita pak přináší neotřelé stylistické prvky. Zákazníci mají například možnost vybrat si interiér z džínoviny nebo oblekových látek a čalounění z hrubé kůže.

Ferrari letos plánuje prodat kolem 7000 vozů proti loňským 6500 autům. V Česku firma prodala za 11 měsíců 40 nových aut.