Infiniti Emerg-E: bezmála představeno

Studie Infiniti Emerg-E pro nadcházející autosalon v Ženevě.

Studie Infiniti Emerg-E pro nadcházející autosalon v Ženevě. Zdroj: Autorevue.cz

Studie Infiniti Emerg-E pro nadcházející autosalon v Ženevě.
Nový koncept Emerg-E se vyznačuje promyšlenými, dynamicky vyhlížejícími liniemi.
Nový koncept Emerg-E se vyznačuje promyšlenými, dynamicky vyhlížejícími liniemi.
Nový koncept Emerg-E se vyznačuje promyšlenými, dynamicky vyhlížejícími liniemi.
Také interiér nového konceptu z dílen Infiniti má působit futuristickým, ale zároveň funkčním dojmem.
8
Fotogalerie
Hlavní hvězdou ženevského stánku značky Infiniti se stane ambiciózní studie sportovního elektromobilu Emerg-E.

Jádrem sdělení této stavby má být samozřejmě pokračující elektrifikace segmentu sportovních automobilů, nicméně nový koncept Infiniti Emerg-E má podle představitelů koncernu Nissan zároveň naznačit, jakým směrem se bude v blízké budoucnosti ubírat design sériově vyráběných vozů prestižní značky Nissanu.

Koncept Infiniti Emerg-E, o jehož přípravě jsme vás prvně informovali již před několika týdny, je studií dvoumístného sportovního vozu s plně elektrickým pohonem a vestavěným spalovacím motorem v úloze generátoru. Při pohledu na tyto nové oficiální snímky pozorujeme vlivy studie Infiniti Essence z ženevského autosalonu z roku 2009.

Přední část karoserie Infiniti Emerg-E nese typickou, předsunutou šestiúhelníkovou masku chladiče, jež od premiéry konceptu Essence zdobí současné sériové vozy Infiniti včetně pro modelový rok 2012 modernizovaného SUV Infiniti FX či nedávno testovaného hybridu Infiniti M35h honosícího se titulem Nejrychlejší hybrid současnosti.

Celkově nelze konceptu Infiniti Emerg-E upřít elegantní a dynamické linie s vyváženým profilem a jistou dávkou ušlechtilosti typickou pro ty nejlepší kreace tradičních italských karosáren. O budoucnosti této studie s ohledem na potenciální sériovou výrobu zatím rozhodnutí nepadlo.

Prototyp Infiniti Emerg-E je poháněn elektromotorem umístěným podle zvyklostí sportovních vozů před zadní nápravou. Pokud zásoba energie v akumulátorech poklesne pod kritickou úroveň, naskočí spalovací motor, jenž ale bude plnit výhradně úlohu palubní elektrocentrály. Jak bude vypadat novinka ve skutečnosti, to se dozvíme již za necelé dva týdny.