JLL: jedna z nejetičtějších firem světa. Již popáté.

Společnost Jones Lang LaSalle (JLL), globální společnost poskytující odborné realitní a finanční poradenství, získala pro rok 2012 od amerického institutu Ethisphere titul jedné z nejetičtějších společností světa (World´s Most Ethical Companies 2012).

Společnost Jones Lang LaSalle (JLL), globální společnost poskytující odborné realitní a finanční poradenství, získala pro rok 2012 od amerického institutu Ethisphere titul jedné z nejetičtějších společností světa (World´s Most Ethical Companies 2012).

Ethisphere, mezinárodní organizace zabývající se etikou podnikání, společenskou zodpovědností firem, bojem s korupcí a trvale udržitelným podnikáním, udělila výše uvedené ocenění firmě Jones Lang LaSalle již popáté.

Mark Ohringer, zodpovědný v Jones Lang LaSalle za dodržování pravidel etického podnikání, byl kromě toho institutem Ethisphere označen za jednoho z nejvlivnějších lidí v oblasti etiky podnikání (World´s 100 Most Influential People in Business Etics for 2011). Mark Ohringer je autorem řady článků na toto téma a studie nazvané „Vliv pracovního prostředí a pracovních metod na etické prostředí“ (The Influence of Workplace Design and Practices on the Ethical Environment).

„Náš závazek etického podnikání je nedílnou součástí firemní kultury Jones Lang LaSalle,“ říká Colin Dyer, CEO Jones Lang LaSalle, a dodává: „Stejně jako klienti reagují i ti nejtalentovanější lidé - mají zájem o spolupráci se společnostmi, kterým věří. Dodržování zásad etického podnikání je naše každodenní praxe, na kterou dohlížejí jak ředitelé jednotlivých poboček, tak kolegové pověření touto agendou. Vážíme si také ocenění našeho kolegy Marka Ohringera, který se otázkám etiky podnikání v naší firmě věnuje již téměř 10 let.“

Institut Ethisphere prověřoval nominace firem z více než 100 zemí a ze 36 různých oborů podnikání. V rámci důkladného šetření a analýz Ethisphere posuzuje mimo jiné etické kodexy kandidátů, zejména historii jejich obchodních sporů a provinění proti pravidlům podnikání, dále hodnotí jejich investice do inovací a trvale udržitelné obchodní politiky, sleduje jejich programy CSR a v neposlední řadě bere v úvahu hodnocení respektovaných odborníků v dané oblasti, vyjádření konkurentů, dodavatelů a klientů.

http://ethisphere.com/wme.