Koenigsegg Regera lak nepotřebuje. Může být čistě karbonový

Koenigsegg Regera lak nepotřebuje. Může být čistě karbonový

Koenigsegg Regera lak nepotřebuje. Může být čistě karbonový Zdroj: Autorevue.cz

Koenigsegg Regera lak nepotřebuje. Může být čistě karbonový
Koenigsegg Regera lak nepotřebuje. Může být čistě karbonový
Koenigsegg Regera lak nepotřebuje. Může být čistě karbonový
Koenigsegg Regera lak nepotřebuje. Může být čistě karbonový
5
Fotogalerie

Zaměstnanec Koenigseggu předvedl konfiguraci modelu Regera podle svého gusta. Automobilka tak ukazuje čistě karbonový vzhled svého hypersportu.

Zákazníci švédského malosériového výrobce jsou známi extravagantními konfiguracemi svých vozů. Pro už tak výrazné hypersporty se zářivé barvy hodí asi ze všech aut nejvíce.

Krásu nového modelu Regera ovšem odhalí i vysněná konfigurace zaměstnance automobilky. Díky ní auto odhaluje i čistě karbonový vzhled. Z karbonových vláken jsou dokonce také kola.

Vše doplňují lesklé pruhy, které sahají od kapoty až po zadní spoiler. Mezi loukotěmi prosvítají antracitové brzdiče. Vůz dostal také příplatkový aerodynamický kit. Interiér je vyveden taktéž v černé, přičemž přístrojová deska je z alcantary, pro minimalizaci odlesků.

Regera si svou premiéru odbyla na loňském autosalonu v Ženevě. Uprostřed vozu je umístěný vidlicový osmiválec o objemu pěti litrů se dvěma turby. Tomu pomáhají tři elektromotory. Celý systém poskytuje minimálně 1119 kW (1520 koní). Chybí tradiční převodovka, točivý moment 2 000 Nm převádí pouze hydraulická spojka, a to při středních a vysokých rychlostech a akceleraci.