Macan dostal od Mansory nový nárazník, rozšířené blatníky, vzadu difuzor, střešní spoiler, jiný výfuk a mnoho různých dekorů vyrobených samozřejmě z karbonu. Auto je posazeno o 40 mm níže a zájemci si mohou vybrat mezi disky o velikosti 21 nebo 22 palců.
Tím to ale nekončí, protože tentokrát došlo také na zvyšování výkonu. Lidé od Mansory se podívali na ostrou benzinovou verzi Macan Turbo i na silnější diesel označený jako Diesel S. V prvním případě narostl výkon na 341 kW (464 koní) a točivý moment na 650 Nm, což představuje rozdíl oproti sériové verzi o 47 kW (64 koní) a 100 Nm. Na stovce je upravený Macan Turbo za 4,5 s (standard je 4,8 s) a nejvíce jede 274 km/h.
Diesel S nabízí ve standardu 190 kW (258 koní) a 580 Nm. Mansory ze stejné jednotky vydolovalo 224 kW (301 k) a plných 700 Nm. Místo původních 6,3 s na stovku tak postačí tomuto naftovému Porsche 5,6 s, maximálka se posunula o 30 km/h na konečných 260 km/h.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz