Automobilka podepsala s agenturou dlouhodobou smlouvu a rozhodla se vybavit miliony automobilů novou funkcí příjmu zpráv. Produkt s názvem „News on Board“ nabídne řidičům a spolujezdci možnost čtení aktuálních zpráv a fotografií z oblasti politiky, ekonomiky, sportu a zábavy na displeji automobilu.
Agentura již uzavřela dlouhodobou smlouvu s organizacemi ve 22 zemích a chystá se nabídnout zpravodajství ve 28 jazycích. Kromě české mutace nebude chybět ani korejština nebo vlámština. Podle obchodního ředitele Přemysla Cenkla z ČTK půjde přibližně o 60 zpráv a fotografií za den v celkem deseti tematických kanálech. Právě ČTK bude zodpovědná za obsah zpráv v češtině.
„Nejsou to jen vydavatelství a mediální domy, které se snaží využít sbližování mezi digitálními a mobilní službami pro rozvoj nových obchodních příležitostí. Tiskové agentury to musí dělat taky,“ podotkl generální ředitel dapd Media Holding AG Martin Vorderwülbecke.
Automobily Mercedes-Benz mají od loňského roku vestavěný multimediální systém Comand Online, s přístupem na internet. Nová aplikace bude využívat k informování uživatelů automobilu právě toto rozhraní, na kterém bude zobrazovat zprávy ve formě headlinů, dílčích headlinů, podrobných textů i souvisejících fotografií.
Mezi klienty společnosti dapd Media Holding AG patří většina německých deníků, včetně časopisů, on-line médií a televizních i rozhlasových společností. V červenci 2011 holding převzal francouzskou agenturu SIPA Press a letos v dubnu on-line francouzskou zpravodajskou agenturu Diora News.