Pokud ale srovnáme naší nabídku s USA, je to velký problém – k dispozici je totiž jen výběr filmů a seriálů a navíc většinou chybí jak titulky, tak i dabing, který by umožnil úspěch v rámci širší veřejnosti.
Globální expanze na nové trhy sice umožní Netflixu získat spoustu nových uživatelů, ale oproti USA už často přichází velmi pozdě nebo jak jsme zmínili, s nedostatečně lokalizovaným obsahem.
Netflix zveřejnil finanční čísla za první čtvrtletí tohoto roku - příjmy se dostaly na 1,96 miliardy dolarů, což je velmi slušný 24% meziroční růst. Počet uživatelů i v USA ještě stále roste, byť už poměrně pomalu. Za poslední čtvrtletí získal Netflix v USA 2,23 milionů nových předplatitelů, přičemž odhady analytiků byly menší.
V případě celého světa si Netflix za první čtvrtletí předplatilo 4,51 milionů nových diváků a od druhého čtvrtletí se očekávalo 3,45 milionů nových uživatelů. Netflix ale počítá s mnohem menšími čísly v oblasti dvou milionů nových diváků.
Absence Číny, velká konkurence na nových trzích a malé odhady pro druhé čtvrtletí – to vše přispělo k tomu, že se akcie Netflixu velmi rychle propadly o přibližně 15 %.
Netflix se snaží zaujmout i vlastním kvalitním obsahem v podobě seriálů a pokud ho chcete pouze vyzkoušet, je k dispozici přístup na měsíc zdarma.