OKIN FACILITY nově spravuje pobočkovou síť UniCredit Bank

Poskytovatel služeb z oblasti komplexní správy a údržby budov v regionu střední a východní Evropy OKIN FACILITY dále tak upevňuje svou pozici jedničky na poli facility managementu na českém trhu. Od listopadu 2011 spravuje celou síť poboček UniCredit Bank v České republice, čítající více než sto objektů, a to včetně centrály banky. „Nová zakázka spočívá v zapojení OKIN FACILITY do nejmodernějšího systému řízení, který banka nechala speciálně vytvořit pro svůj nový provozní model,“ uvádí business development manager OKIN FACILITY Milan Procházka.

OKIN FACILITY tak potvrdila své výsadní postavení v poskytování facility managementu pro bankovní sektor. Hlavním úkolem v rámci nového provozního modelu UniCredit Bank bude zajištění procesního řízení a koordinace klíčových dodavatelů. Společnost bude také poskytovat služby provozu konferenčního centra, kotelen a výměníkových stanic a v neposlední řadě manipulační služby pro centrálu v pražském komplexu BB Centrum.

Nezvykle senzitivní systém řízení s masivní automatizací procesů a softwarovou podporou umožňuje v praxi bance decentralizovat řízení na regionální úrovni a zároveň udržet vysokou míru kontroly a strategického řízení na úrovni vrcholové. OKIN FACILITY díky tomu bance pomáhá optimalizovat provozní činnosti a v konečném důsledku i realizovat úspory.

„Projekt správy pobočkové sítě UniCredit Bank představuje pro naši společnost obrovskou výzvu, proto jsme velmi rádi, že jsme dostali příležitost prokázat kvalitu našich služeb takto významnému klientovi,“ uzavírá Milan Procházka.