OKIN FACILITY nově spravuje pobočkovou síť UniCredit Bank
OKIN FACILITY tak potvrdila své výsadní postavení v poskytování facility managementu pro bankovní sektor. Hlavním úkolem v rámci nového provozního modelu UniCredit Bank bude zajištění procesního řízení a koordinace klíčových dodavatelů. Společnost bude také poskytovat služby provozu konferenčního centra, kotelen a výměníkových stanic a v neposlední řadě manipulační služby pro centrálu v pražském komplexu BB Centrum.
Nezvykle senzitivní systém řízení s masivní automatizací procesů a softwarovou podporou umožňuje v praxi bance decentralizovat řízení na regionální úrovni a zároveň udržet vysokou míru kontroly a strategického řízení na úrovni vrcholové. OKIN FACILITY díky tomu bance pomáhá optimalizovat provozní činnosti a v konečném důsledku i realizovat úspory.
„Projekt správy pobočkové sítě UniCredit Bank představuje pro naši společnost obrovskou výzvu, proto jsme velmi rádi, že jsme dostali příležitost prokázat kvalitu našich služeb takto významnému klientovi,“ uzavírá Milan Procházka.