Je to dáno přístupem, jaký u Peugeotu zvolili. Na místo roubování speciálu do tvarů známého automobilu si designéři vzali 2008 jen jako vzdálenou předlohu a tu upravili podle potřeby. Automobilka samotná přiznává, že výsledek připomíná spíše kupé než malé SUV, nicméně to je v celku jedno. Na design se nejezdí.
Peugeot 2008 DKR |
Peugeot 2008 DKR |
Přestože se v tiskové zprávě nepíše prakticky nic, jednu podstatnou věc ještě zmínit můžeme. Speciál 2008 DKR používá pouze pohon zadní nápravy. Peugeot se tak rozhodl po důkladném zhodnocení technických předpisů. Ty povolují pro automobily s pohonem 4×2 použití většího odpružení a větších kol, což nakonec inženýři vyhodnotili jako výhodnější, než nasadit čtyřkolku. V případě pneumatik má výsledek průměr 94 cm, přičemž se o ně postarala společnosti Michelin.
Peugeot 2008 DKR |
Technické podrobnosti Peugeot nechal „zahaleny rouškou tajemství“. Tak snad je brzy odhalí.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz