Match Group se emisí akcií a jejich vstupem na veřejný trh vyděluje ze skupiny IAC/InterActiveCorp, kterou vlastní americký mediální magnát Barry Diller. Její seznamky podle médií přitahují hlavně na smartphonech mladé zaneprázdněné odborné pracovníky, kteří jsou jednou z nejcennějších cílových skupin pro reklamu.
Firma ve středu uvedla, že primárním investorům prodá své akcie po 12 dolarech, což bylo na dolní hranici orientačního rozpětí 12-14 dolarů. Prodejem svých akcií skupina získala 400 milionů dolarů (deset miliard korun) a její tržní hodnotu emisní cena určila na 4,2 miliardy dolarů.
Match Group, která působí ve 190 zemích a nabízí své služby ve 38 světových jazycích, zvýšila v prvních devíti měsících tohoto roku výnosy o 16 procent na 753 milionů dolarů. V červenci koupila za 575 milionů dolarů seznamku PlentyOfFish, a navázala tím na dosavadní sérii akvizic. IAC využije příjmů z prodeje akcií Match Group ke snížení dluhu.
Nervozita na trzích vedla v posledních dvou měsících v USA k odkladu několika významných primárních emisí, například akcií luxusního obchodního řetězce Neiman Marcus Group nebo provozovatele supermarketů Albertsons Companies. Hlubokou slevu musely investorům nabídnout platební firmy First Data a Square - posledně jmenovaná dnes vstoupila na newyorskou burzu.