Škoda ve Frankfurtu odhalila šestou řadu, na trhu bude napřesrok

MissionL se podle zástupců automobilky blíží sériovému stavu, tedy vozu, který bude sjíždět z výrobních linek. Ukazuje podstatné prvky očekávané nové modelové řady, která doplní Fabii, Octavii, Superb, Roomster a Yeti. Jeho přednostmi mají být velký vnitřní prostor a přijatelná cena. Téměř 4,5 metru dlouhý vůz s klesající zádí se velikostí blíží spíše Octavii než čtyřmetrové Fabii. „Tuto studii jsme pojali jako velmi puristickou, plochy jsme rozdělili jednoduše, ale efektně. Vůz tak získal silný a sportovní výraz,“ uvedl vedoucí designu Škody Jozef Kabaň.
Propagační video nového vozu Škoda Mission L
Od šesté modelové řady si automobilka slibuje, že se stane základem avizované modelové ofenzívy, v rámci které chce od příštího roku představovat každých šest měsíců nový vůz. Firma znovu zopakovala svůj plán prodávat v roce 2018 přes 1,5 milionu aut, tedy dvojnásobek toho, co loni.
Za osm měsíců letošního roku Škoda prodala 583 600 vozů, což je meziročně o 18,3 procenta více. Se 60 400 prodanými vozy dosáhla značka také nového srpnového rekordu.