Slevomat ulovil Baťu či A3 Sport a láká další zavedené prodejce

Slevomat, web

Slevomat, web Zdroj: msc

Servery skupinového nakupování si za dobu, kterou v Česku působí, už prošly jistou genezí: k prvotním nabídkám levného zboží a nejrůznějším výprodejovým akcím se přidaly restaurační menu a dovolené či zážitkové akce. V poslední době se však podle portálu Slevomat.cz začínají objevovat i nabídky od prodejců velkých značek. „Začínáme být vnímáni jako jejich marketingový nástroj,“ vysvětlila pro E15.cz ředitelka Slevomatu Marie Chytilová.

„Zjistili jsme, že velké tradiční firmy, které dříve mířily do outletových center, tuto cestu opouštějí a raději prodávají přes nás,“ dodává Chytilová s tím, že konkrétně se třeba jedná o aktuální spolupráci serveru se společností Baťa, Pietro Filipi či s operátorem Vodafone. Baťa přitom zatím v prodeji svého zboží sázel jen na vlastní web.

„Snažili jsme se zacílit na skupinu spotřebitelů, která k nám primárně nechodí. Díky pozici slevového serveru Slevomat jsme byli schopni v krátkém časovém úseku oslovit naší nabídkou velkou část této populace. Navíc v období, kdy obuv není primárním zájmem nakupujících. Očekáváme, že spolupráce se pozitivně odrazí na návštěvnosti prodejen a e-shopu a samozřejmě i zvýšenou konverzí,“ vysvětlil marketingový ředitel společnosti Baťa Martin Dorotík.

Slevomat podle Holého nyní vyjednává i s dalšími značkami, jde prý o velké řetězce, které v Česku tradičně prodávají ve svých vlastních prodejnách či obchodních centrech. Mezi nimi zmínil třeba Erotic City či A3 Sport, Neoluxor. „Již dlouhodobě prodáváme Pietro Filipi, a když jsme měli třeba exkluzivně nabídku od Vodafonu, což také není obvykle prodávat celý tarif prostřednictvím slevového portálu. Vodafonu navíc zveřejnění této nabídky strhlo server,“ doplnila Chytilová.