Slevomat ulovil Baťu či A3 Sport a láká další zavedené prodejce

„Zjistili jsme, že velké tradiční firmy, které dříve mířily do outletových center, tuto cestu opouštějí a raději prodávají přes nás,“ dodává Chytilová s tím, že konkrétně se třeba jedná o aktuální spolupráci serveru se společností Baťa, Pietro Filipi či s operátorem Vodafone. Baťa přitom zatím v prodeji svého zboží sázel jen na vlastní web.
„Snažili jsme se zacílit na skupinu spotřebitelů, která k nám primárně nechodí. Díky pozici slevového serveru Slevomat jsme byli schopni v krátkém časovém úseku oslovit naší nabídkou velkou část této populace. Navíc v období, kdy obuv není primárním zájmem nakupujících. Očekáváme, že spolupráce se pozitivně odrazí na návštěvnosti prodejen a e-shopu a samozřejmě i zvýšenou konverzí,“ vysvětlil marketingový ředitel společnosti Baťa Martin Dorotík.
Slevomat podle Holého nyní vyjednává i s dalšími značkami, jde prý o velké řetězce, které v Česku tradičně prodávají ve svých vlastních prodejnách či obchodních centrech. Mezi nimi zmínil třeba Erotic City či A3 Sport, Neoluxor. „Již dlouhodobě prodáváme Pietro Filipi, a když jsme měli třeba exkluzivně nabídku od Vodafonu, což také není obvykle prodávat celý tarif prostřednictvím slevového portálu. Vodafonu navíc zveřejnění této nabídky strhlo server,“ doplnila Chytilová.