V tomto směru se samozřejmě chová více společností, hodně známým startupem s maximální snahou udržet zákazníka spokojeného je například Zappos.com.
Amazon nabízel zákazníkům vrácení peněz, pokud si o něj zažádali a pouze když se cena snížila krátce po nákupu. Základ tedy je, že si toho museli zákazníci všimnout. Cena zboží na Amazonu se přitom může měnit nahoru i dolů
Problém ale nastal, že se začaly objevovat startupy (Earny, Paribus), které tohoto přístupu využívaly a po napojení emailu tak automaticky sledovaly ceny zakoupeného zboží. V případě snížení ceny po koupi pak systém automaticky odeslal email na zákaznickou podporu Amazonu s žádostí o vrácení peněz, který vždy udělal „výjimku“ a peníze vrátil.
I když to Amazon neprozradil, lze velmi předpokládat, že důvodem omezení vracení peněz jsou právě tyto automatické „hlídače“. V případě zmíněné aplikace Paribus je podporováno více obchodů, mezi kterými nechybí ani Zappos, Wallmart, Newegg, Best Buy, Staples a řada dalších.
Výhodou pro uživatele je, že po přihlášení už se nemusí o nic starat a pokud běžně nakupuje, můžete dle slibů získat i stovky dolarů ročně zpátky.