Švihadlo za dvacet tisíc. Do kolekcí luxusních značek se dostávají i bizarní kousky | E15.cz

Vše o realitách

Vše o  realitách Vstoupit do speciálu

Švihadlo za dvacet tisíc. Do kolekcí luxusních značek se dostávají i bizarní kousky

Jiří Frydlewicz

Jejich výrobky stojí mnohdy i desítky tisíc. Značky Luis Vuitton, Dior nebo Balenciaga nepředstavují lidovou záležitost. A to ani v případě, kdy jejich loga nesou i tak zdánlivě banální předměty jako švihadlo. Prohlédněte si výstřední kousky z nabídky luxusních značek.

Nová kolekce značky Louis Vuitton v sobě kromě elegantních módních produktů ukrývá i pár zvláštností. Nedávno představila svá pouzdra na pingpongové pálky. Pokud se rozhodnete si je pořídit a dodat svému sportovnímu náčiní punc exkluzivity, připravte si 2210 dolarů - tedy asi 51 tisíc korun.

Slavná značka si však pro sportovce, kteří chtějí utrácet, připravila i další možnosti. V nabídce naleznete i švihadlo za v přepočtu 16 790 korun, sadu na hraní plážového tenisu (68 400 korun), sadu golfových míčků (necelých 22 tisíc korun) nebo volejbalový míč se síťkou za více jak 68 tisíc korun.

S novou kolekcí se odvázala i populární značka mezi mladými lidmi Supreme. I ta částečně cílí na pohybové aktivity, ale nabídne například i osvěžovač vzduchu ve tvaru královské koruny. Kromě extravagantního doplňku do bytu si dále můžete pořídit i bicí soupravu, šnorchl nebo třpytky pro rybáře. To vše samozřejmě s motivy Supreme. Na další zvláštnosti z (nejen) módního světa se můžete podívat v přiložené galerii.

Klub Pánů z Ponožkovic rozšiřuje byznys o trenýrky
Trendy v pánské módě? Česká značka sází na precizní střihy i exotické prvky
Módní průmysl je extrémně turbulentní, říká Ladislav Blažek

 
Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!