T-Mobile končí s t-music, chce sjednotit značky

T-Mobile

T-Mobile Zdroj: Anna Vackova, E15

Mobilní operátor T-Mobile ukončil po osmi letech provoz vlastního hudebního portálu t-music. Důvodem je, že T-Mobile ukončil sponzorování stejnojmenného televizního pořadu a chce sjednotit značky.

V aktivitách v oblasti hudby bude operátor pokračovat pod značkou T-Mobile. Na nové stránce t-mobile.cz/hudba najdou hudební fanoušci obsah rozdělený do čtyř kategorií: Hudební zprávy, Soutěže, Slevy na vstupenky a Hudba do mobilu.

Operátor se letos stal poosmé partnerem festivalu Rock for People a pokračuje v partnerství s kapelou Kryštof. V obou případech zákazníkům nabídne slevy na zakoupení vstupenek.

T-Mobile patří do skupiny Deutsche Telekom. Celkem má šest milionů zákazníků, což je nejvíc na českém trhu.