T-Mobile končí s t-music, chce sjednotit značky | E15.cz

T-Mobile končí s t-music, chce sjednotit značky

T-Mobile
T-Mobile
• 
ZDROJ: Anna Vackova, E15

ČTK

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Mobilní operátor T-Mobile ukončil po osmi letech provoz vlastního hudebního portálu t-music. Důvodem je, že T-Mobile ukončil sponzorování stejnojmenného televizního pořadu a chce sjednotit značky.

V aktivitách v oblasti hudby bude operátor pokračovat pod značkou T-Mobile. Na nové stránce t-mobile.cz/hudba najdou hudební fanoušci obsah rozdělený do čtyř kategorií: Hudební zprávy, Soutěže, Slevy na vstupenky a Hudba do mobilu.

Operátor se letos stal poosmé partnerem festivalu Rock for People a pokračuje v partnerství s kapelou Kryštof. V obou případech zákazníkům nabídne slevy na zakoupení vstupenek.

T-Mobile patří do skupiny Deutsche Telekom. Celkem má šest milionů zákazníků, což je nejvíc na českém trhu.

Autor: ČTK

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video