Limo-pick-up vychází z provedení Tundra 1794 Edition CrewMax, ale s rozvorem nataženým o rovných 90 palců (2286 mm). Jinak se exteriér od sériové Tundry prakticky neliší, což je vlastně s podivem.
Toyota Tundrasine
Shodný s produkční verzí je i hnací řetězec. Tvoří ho vidlicový osmiválec 5,7 l o výkonu 284 kW, šestistupňová samočinná převodovka a pohon všech kol.
Toyota Tundrasine
Designéři se ale vyřádili v interiéru. Kombinace leštěného dřeva, hnědé kůže a bílých švů je údajně inspirovaná světem soukromých tryskáčů. Vzadu se nacházejí samostatně polohovatelná křesla opulentních tvarů a samozřejmě i špičkový zábavní systém.
Toyota Tundrasine
Jak asi tušíte, se sériovou výrobou Tundrasine plány Toyoty nepočítají.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz