Toyota Tundrasine je pick-up s osmi dveřmi. Protože proč ne

Toyota Tundrasine

Toyota Tundrasine

Toyota vzala pick-up Tundra, jeden ze svých stěžejních modelů na severoamerickém trhu, a přestavěla ho na prodlouženou limuzínu – ovšem pořád s korbou vzadu.

Limo-pick-up vychází z provedení Tundra 1794 Edition CrewMax, ale s rozvorem nataženým o rovných 90 palců (2286 mm). Jinak se exteriér od sériové Tundry prakticky neliší, což je vlastně s podivem.

Toyota TundrasineToyota Tundrasine

Shodný s produkční verzí je i hnací řetězec. Tvoří ho vidlicový osmiválec 5,7 l o výkonu 284 kW, šestistupňová samočinná převodovka a pohon všech kol.

Toyota TundrasineToyota Tundrasine

Designéři se ale vyřádili v interiéru. Kombinace leštěného dřeva, hnědé kůže a bílých švů je údajně inspirovaná světem soukromých tryskáčů. Vzadu se nacházejí samostatně polohovatelná křesla opulentních tvarů a samozřejmě i špičkový zábavní systém.

Toyota TundrasineToyota Tundrasine

Jak asi tušíte, se sériovou výrobou Tundrasine plány Toyoty nepočítají.

Článek vyšel na webu Autorevue.cz