Tržby společnosti, která má pouze 180 zaměstnanců, loni stouply o více než třetinu na 2,11 miliardy eur (57 miliard korun). Firma navíc upozornila, že její nejnovější titul Clash Royale se po svém únorovém uvedení na trh zařadil v desítkách zemí mezi nejvýdělečnější mobilní hry.
Za loňským růstem tržeb stála především Asie. „Naším největším trhem je Čína. Věřím, že se Čína brzy stane největším trhem s mobilními hrami na světě,“ uvedl generální ředitel podniku Ilkka Paananen. Upozornil rovněž, že firma nehodlá spěchat s vydáváním nových her a hodlá se soustředit na své současné tituly. Tržby společnosti Supercell z velké části vytvářejí peníze, které hráči utratí během hraní za nákupy různých výhod a vylepšení, upozorňuje agentura Reuters.
Společnost Supercell byla založena v roce 2010. V roce 2013 v ní japonská technologická a telekomunikační skupina SoftBank koupila podíl 51 procent za zhruba 1,5 miliardy dolarů (téměř 37 miliard korun). Loni SoftBank svůj podíl zvýšila na zhruba 73 procent.