Design zcela zapadá do modelové řady wolfsburské automobilky, podnikatelé ale jistě mnohem více ocení, že koeficient aerodynamického odporu Cx je pouhých 0,33, což představuje nejlepší hodnotu ve třídě. Spotřebě půjdou naproti také úsporné pohonné jednotky, v nabídce je výhradně dvoulitrový turbodiesel ve čtyřech výkonových variantách od 75 kW (102 koní) do 131 kW (177 koní) ve verzi bi-turbo.
Samozřejmostí bude možnost volby mezi manuální a automatickou převodovkou, stejně tak jako mezi pohonem předních, zadních či všech čtyř kol. Nabídka bude zahrnovat tři různé délky karoserie a tři různé výšky, chybět ale nebudou ani speciální verze pro zvláštní účely.
Na palubu se také dostává celá řada elektronických pomocníků, vůbec poprvé se v Crafteru objevuje elektrický posilovač řízení, nechybí ESP se stabilizací i pro přívěs, adaptivní tempomat, nebo systém usnadňující jízdu v silném bočním větru.
České ceny zatím automobilka neoznámila, výroba se každopádně již brzy rozjede ve zbrusu nové továrně v Polsku.
Článek vyšel na webu Autorevue.cz