Tržní kapitalizace Yahoo se pohybuje kolem 35 miliard dolarů (864,5 miliardy korun). Hlavní podíl na této částce však mají podíly ve firmách Alibaba a Yahoo Japan. Hodnota zhruba 15procentního podílu v Alibabě činí více než 30 miliard dolarů.
„Kromě našeho úsilí zvýšit hodnotu a snížit nejistotu pro investory bude konečné oddělení našeho podílu v Alibabě důležité pro pokračující transformaci našeho podnikání,“ uvedla v prohlášení generální ředitelka Marissa Mayerová.
Ostatní aktivity Yahoo zahrnují například webový vyhledávač nebo elektronickou poštu. Už delší dobu se však tyto aktivity potýkají s problémy a Mayerové se ani po více než třech letech ve funkci nepodařilo dosáhnout výraznějšího obratu v hospodaření podniku.
Akcie Yahoo
Internetové aktivity Yahoo přitom dál patří k nejnavštěvovanějším službám na internetu a například v říjnu byly s 210 miliony návštěvníků podle společnosti comScore třetími nejnavštěvovanějšími internetovými stránkami ve Spojených státech. Firma pod vedením Mayerové investovala rovněž do reklamních technologií, on-line videa a softwaru pro mobilní zařízení, těm se ale nepodařilo pozici firmy výrazně pozvednout.
Yahoo patří ve svém oboru k průkopníkům a na konci 90. let to byl dominantní poskytovatel e-mailových účtů zdarma. Firmu ale později dohnala a nakonec i předehnala konkurence.