Zaměstnanci mohou pracovat na home office lépe než v kanceláři | E15.cz

Zaměstnanci mohou pracovat na home office lépe než v kanceláři

Prezentace klienta •

Do povědomí lidí v České republice se dostala společnost Daktela výrazněji letos na jaře, kdy se na jejím komunikačním softwaru rozeběhla ona dobře známá "chytrá karanténa".

Daktela toho ovšem nabízí daleko více. Například také systém umožňující rychlou a snadnou komunikaci mezi řídícími pracovníky a jednotlivými zaměstnanci pracujícími v režimu home office. "Možnost pracovat z domova umožňuje dobře nejen tuzemská legislativa, ale i moderní technologické novinky, které i u pracovníků na home office dokáží zajistit potřebnou vysokou efektivitu různých pracovních aktivit," říká Richard Baar, CEO a zakladatel společnosti Daktela.

V letošním roce se práce lidí z domova stala skutečným fenoménem. Pravděpodobně tento trend bude pokračovat i po skončení pandemie koronaviru. Jak je možné platformu Daktela využít při zaměstnávání lidí na home office?

Problém s udržením efektivity práce i u homeworkingu se dá dnes vyřešit velmi elegantně pomocí sofistikovaných komunikačních systémů. Například systém Daktela umožňuje vedoucím pracovníkům efektivně řídit i ty zaměstnance, kteří pracují z domova. Snadno a rychle totiž zjistí, kdo na čem pracuje, kolik toho je již hotovo a co zbývá. Vše lze na jednom místě kontrolovat, měřit i řešit. Úkoly je možné přidělovat jednotlivcům i konkrétním týmům a v jakékoli fázi řešení úkolu lze práci flexibilně předávat mezi sebou, včetně interních komentářů. Náš systém umožňuje obecně práci na dálku pro zákaznická centra, e-shopy, prodejce nebo obchodníky.

V automatických komunikačních systémech lze pro větší přehlednost ke každému požadavku připojit předešlou komunikaci, ať už probíhala formou hovorů, emailů, SMS, sociálních sítí nebo interních komentářů. K dispozici jsou všechny přílohy i nahrávky hovorů. V případě využití technologie speech-to-text pak můžete mít k dispozici rovnou i přepis těchto nahrávek s možností rychlého fulltextového vyhledávání. Orientace v situaci, která se právě řeší nebo se naopak řešila dříve, je tak pro kohokoliv velmi rychlá.

Možnost pracovat z domova umožňuje dobře nejen tuzemská legislativa, ale i moderní technologické novinky, které i u pracovníků na home office dokáží zajistit potřebnou vysokou efektivitu různých pracovních aktivit.Možnost pracovat z domova umožňuje dobře nejen tuzemská legislativa, ale i moderní technologické novinky, které i u pracovníků na home office dokáží zajistit potřebnou vysokou efektivitu různých pracovních aktivit.Autor: Daktela

Komunikaci je možné tedy mít pod kontrolou nejenom se zaměstnanci, ale i se zákazníky nebo dodavateli, kteří spolupracují s danou firmou?

Kouzlo Daktely spočívá právě v tom, že stejně jako interní komunikace, tak i komunikace s vašimi zákazníky se bude automaticky evidovat a přiřazovat k již řešeným problémům. Systém vám tak umožní transparentní zpracování veškeré komunikace a její jednoduchou správu včetně přehledných reportů a historických statistik.

Komunikace dnes obnáší řadu různých kanálů, nicméně základem stále zůstává telefonní hovor a email, které i nadále představují cca 80 % všech interakcí. K nim se v posledních letech přidává stále populárnější webchat, včetně různých automatických botů. Na boom komunikace skrze sociální sítě jako jsou Facebook Messenger, WhatsApp nebo Viber se teprve čeká, ale v Daktele jsme i na něj připraveni a tyto komunikační kanály podporujeme. 

 

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah

Hlavní zprávy

Nejčtenější

Video

Newsletter
Využijte služby
zasílání zpráv do vaší
e-mailové schránky!