Tereza Zavadilová: ČSA okradly věrné zákazníky
Ztrátové ČSA ale letos ořezaly věrnostní program na kost, prý s cílem „motivovat zákazníky k využívání služeb ČSA“. Hm.
Že existence věrnostního programu jaksi předpokládá věrnost obou stran, šlo stranou. Mnoha lidem teď v září vyprší část mil. Proměnit míle za letenky se přitom vyplatí jen tomu, kdo plánuje jet mimo Evropu – za bonusové letenky se jinak platí letištní taxy přes tři tisíce korun. V rámci last minute letenek nabízejí ČSA takové pecky, jako je Riga, Košice či Bukurešť. Dříve bylo možné za míle nakoupit zboží. Teď v obchodě ČSA zbyla jen možnost nákupu jakéhosi členství na soukromé klinice či výměna mil za slevu v obchodech Blažek, ta platí ale jen v případě,že je beneficient zároveň vlastníkem klubové karty Blažek (to nejsem a obecně se ani v mužské módě moc nevyžívám).
Pokud někdo letenky chce, musí se obrnit železnou trpělivostí: prodejna ČSA v centru Prahy je neustále narvaná k prasknutí, vystání fronty je na hodiny. Přesto si myslím, že situaci řešit lze. ČSA nabízejí prodej mil za cenu 0,66 až 0,93 koruny za jednu.
Takže vedení firmy nabízím, že jim naopak já prodám svých 55 tisíc mil za (budu se držet dolní hranice) pěkných 36 300 korun. Číslo účtu na vyžádání dodám.