V těchto dnech proto Brno vytáhlo do boje s ještě těžším kalibrem – sochou koně, který se snaží nevypadat jako žirafa a s markrabětem Joštem v sedle. Trvalo jen chvíli, než si někdo povšiml, že také tato zvířecí skulptura vypadá zespoda jako jistá velmi citlivá část mužského těla. V tomto případě však už o tom nelze jakkoli pochybovat. Chudák Praha.
Do lítého boje jde s takovými žolíky jako tunel Blanka a Opencard, ale všechnu smetanu na sociálních sítích nakonec zase slízne někdo jiný. Aby se člověk začal bát, s jakou náloží teď v dalším kole souboje o světovou pozornost přispěchá hlavní město. Potenciál má téměř nekonečný.
Věrní zůstaneme. Podle nejnovějšího průzkumu touží obyvatelé Čech, Moravy a Slezska po tom být velice věrnými zaměstnanci. Kdyby si mohli vybrat, pětina z nich by preferovala pracovní poměr u jednoho zaměstnavatele v délce jedenácti a více let. Tak obětaví a věrní jsme. No vida.
A přitom to není tak dávno, co podle jiného průzkumu jsou naopak lidé v Česku neochotní a neschopní měnit zaměstnání, natož místo svého bydliště kvůli stěhování se za případným novým angažmá. Poněkud to vypadá jako komentáře optimistů a pesimistů na téma lahve z poloviny naplněné vodou.