Teniskový podcast Botník: O fenoménu Yeezy a kontroverzi kolem Kanyeho Westa
Nový podcast Botník je tenisková encyklopedie, která nahlíží na světový fenomén tenisek v kontextu doby, kultury a byznysu. Ve druhém díle, který opět moderuje Nikita Poljakov spolu s Vojtou Kubíkem a Honzou Noskem, byla řeč především o kontroverzně končícím fenoménu Yeezy, jenž tvrdě narazil po nedávných antisemitistických výrocích jeho zakladatele Kanyeho Westa.
Deník E15 a největší český retailer prémiové obuvi Footshop společně vydávají druhý díl podcastu Botník. Stejně jako v první epizodě nechybí úvodní slovo o kultovním modelu tenisek, vzácný host tradiční ankety Footshop Quick Questions, insiderské pohledy na hlavní téma a nově také soutěž o tenisky pro pozorné posluchače.
Pozvání do Footshop Quick Questions přijal Richard Plojhar, spoluzakladatel značky APEX a nákupčí prémiových značek ve Footshopu. Nejen s ním přišla řeč na globální zemětřesení v Adidas, který krátce před koncem roku s okamžitou platností ukončil spolupráci s Kanyem Westem. Americký rapper stál v čele revoluční produktové řady Adidas Yeezy, která se v poslední dekádě podepsala pod klíčovými úspěchy tří pruhů jak z pohledu byznysu, tak z hlediska vnímámí kultovního brandu širokou veřejností.
Druhý díl: O fenoménu Yeezy a kontroverzi kolem Kanyeho Westa
Je Adidas v právu, nebo je situace vyvrcholením dlouhodobé nespravedlnosti jeho nejvyššího vedení směrem k držiteli 21 cen Grammy? Poslechněte si druhý díl podcastu Botník, který moderuje šéfredaktor E15 Nikita Poljakov, byznys analytik Footshopu Vojta Kubík a copywriter největšího tuzemského streetwear retailera Honza Nosek.
Třetí epizoda naváže na téma diskuzí o největších spolupracích značek se sportovci a umělci, kdy trio moderátorů doprovodí svými názory hlava Footshop brandu Radim Stezka.
Podcast vychází na Spotify i Apple Podcasts.