Stevardi a stevardky již od prvních kilometrů kmitali sem a tam. Roznášeli kávu a vodu zdarma a prodávali občerstvení za ceny, které by v jídelních vozech Českých drah nestačily ani na spropitné. „Cože? Sedm korun za croissant? To není možné,“ divil se jeden z cestujících.
Stevardi a stevardky se činili, bylo ale vidět, že svou práci nemají v ostrém provozu nacvičenou. Čas od času zamířili na druhou stranu, než s občerstvením měli, jindy zase zapomněli přinést to, co se lidé objednali. Pro pobavení pak mnohým sloužil nejistý, ale za to upřímný projev hlasatele, podle něhož mimo jiné vlak jednu chvíli mířil do „Pardubic na Moravě“.
Šéf Student Agency Radim Jančura nepřestal telefonovat ani po příjezdu do Prahy|Šéf Student Agency nepřestal telefonovat ani po příjezdu do Prahy
Aktivita stevardů a stevardek měla ale i prozaičtější důvod. Na cestu se s nimi z Ostravy-Svinova vydal také majitel firmy Radim Jančura. Chtěl si tak pohlídat start projektu, v němž jen za nákup vlakových souprav utratil miliardu korun. „Máme problém s wi-fi, nefunguje v prvním vagonu,“ hledal například Jančura pomoc s telefonem u ucha, který po cestě kvůli organizaci celé jízdy odložil jen málokdy.
Cestující jízdu žlutým RegioJetem ocenili. „Spokojený jsem moc,“ řekl deníku E15 Tomáš Těhan, který z Ostravy vyrazil do Prahy na otočku na služební cestu. Další cestující pak spokojenost s cestou dali najevo tím, že po příjezdu na pražské hlavní nádraží šli spontánně a netradičně poděkovat přímo Jančurovi stojícímu na peronu.
Na trase RegioJentu přibyly reklamní plakáty|Na trase RegioJetu přibyly reklamní plakáty
Čtete rádi E15.cz? Dejte nám hlas ve finále ankety českého internetu v kategorii zpravodajství.