Značka Student Agency u autobusů končí, Jančura mění název na RegioJet

Autobus společnosti Student Agency

Autobus společnosti Student Agency Zdroj: Wikimedia Commons (public domain)

Žluté autobusy Student Agency změní název, od jara by se na nich mohlo objevit logo RegioJet. Autobusy tak budou jezdit pod stejnou značkou, s níž jejich majitel Radim Jančura rozjel podnikání v železničním byznysu.

Informuje o tom web Lidovky.cz.

„Příběh mojí firmy Student Agency, který je známý v Česku, lidé za hranicemi neznají. Je to nepraktický název pro dopravní firmu. Proto připravujeme změnu, aby vznikla jedna dopravní značka RegioJet,“ uvedl Jančura. Ve firmě nyní připravují grafický návrh loga. Na autobusech by se pak mohlo objevit v průběhu jara, konkrétní datum vedení firmy nestanovilo, změna bude postupná.

Příběh mojí firmy Student Agency, který je známý v Česku, lidé za hranicemi neznají

První autobusy označené jako RegioJet už jezdí necelý rok na slovenské vnitrostátní lince z Banské Bystrice do Bratislavy. Následovat budou české a mezinárodní linky. Autobusy jezdící na Slovensku budou mít podle současného plánu logo RegioJet.sk. České linky budou mít koncovku .cz a mezinárodní .com.

Student Agency je největším českým dopravcem na dálkových autobusových linkách a postupně se snaží expandovat na Slovensku a také hledá příležitosti v Německu. K dispozici má zhruba 180 autobusů. Vedle autobusové a železniční dopravy provozuje Student Agency pod značkou Tick Tack Taxi pražskou taxislužbu, dlouhodobě se věnuje prodeji letenek a pracovních pobytů pro studenty.