Dynamics 365 umožní zvýšit efektivitu a zlepšit vztahy se zákazníky

Martin Koštál, ředitel vývojové divize Dynamics CRM Česká republika hledá do svého pražského týmu 200 vývojářů.

Martin Koštál, ředitel vývojové divize Dynamics CRM Česká republika hledá do svého pražského týmu 200 vývojářů. Zdroj: Dynamics 365

Představujeme nové služby pro řízení firem a organizací Dynamics 365. Jedná se o novou cloudovou službu společnosti Microsoft, která sjednocuje svět ERP a CRM do ucelené nabídky pro podporu byznys procesů, jakými jsou automatizace prodeje, řízení či zákaznická podpora. Řešení umožňuje společnostem růst spolu s jejich byznysem. Dynamics 365, poháněný pokročilou analytikou a strojovým učením, přinášející predikování budoucího stavu, např. nákupního chování, je předzvěstí nové éry pro naše zákazníky. S pomocí Dynamics 365 mohou mít zákazníci všech velikostí kdykoliv a odkudkoliv svou firmu pod naprostou kontrolou, mohou se opřít o systém, který pomáhá získávat nové zakázky, a mohou lépe řídit rizika a rozhodovat se pomocí přesných odhadů budoucího vývoje.

Inteligence pro celou firmu

V Microsoftu, v průběhu posledních dekád, investujeme do výzkumu umělé inteligence tisíce dolarů, abychom pomohli každému člověku a organizaci dosáhnout více. Office 365, Cortana Intelligence Suite nebo Skype překladač jsou pouze vybranými příklady toho, jak jsme tyto investice přeměnili na výhodu pro naše zákazníky. Tyto investice nyní přinášíme k zákazníkům i v podobě Dynamics 365. Ten je navržen tak, aby pomohl zlepšit například výrobní procesy nebo dodavatelsko-odběratelské vztahy, zefektivnit prodeje a mnoho dalšího.Vždy je přitom myšleno na benefit pro koncového zákazníka s cílem přinášet zákaznickou zkušenost 21. století.

Funkce zabudované umělé inteligence si mohou zákazníci rozšířit o další nezávislé aplikace. Jedním z příkladů je Dynamics 365 pro Customer Insights. Nová analytická platforma od Microsoftu. Customer Insights propojuje a analyzuje data jako například e-mailovou komunikaci, schůzky, konverzaci, sociální sítě, weby, IoT, a za pomoci pokročilých analytických služeb umožní 360 stupňový pohled na zákazníka, včetně automatických návrhů na další zlepšení.

Klíčové benefity Dynamics 365 jsou:
• Opora pro zlepšování a budování vztahů se zákazníky
• Efektivní nástroje pro zaměstnance, se kterými mohou účinně pracovat a soustředit se na to, co je podstatné a mohou se lépe rozhodovat na základě kvalitně vyhodnocených dat
• Poskytuje možnost rychlé a bezproblémové optimalizace procesů a pracovních postupů, která povede ke snížení nákladů a k růstu firmy
• Představuje způsob, jak přinášet do organizací potřebné inovace a jak nabízet lepší produkty a služby

NAPŘÍKLAD:
Jedním ze skvělých příkladů je značka Marston provozující gastronomické zařízení ve Velké Británii. Právě díky této aplikaci a propojení dat z Wi-Fi hotspotů, dat z transakcí, rezervaci stolů, průzkumů a sociálních sítí dokážespolečnost na základě výsledků z Customer Insight prodat v každém svém podniku každý den o jeden nápoj a jedno jídlo navíc, což jí v konečném důsledku přinese navýšení tržeb o přibližně 7,7 milionu liber.

Podívejte se na video: 

Systém je postaven je tak, aby při využití Dynamics 365 maximálně zjednodušil pracovní postupy s využitím dalších služeb z portfolia Microsoftu, jako jsou například Power BI, Office 365, Microsoft Azure a Cortana Intelligence. S cloudovou službou Dynamics 365 lze začít v malém a rozšiřovat ji podle aktuálních potřeb společnosti. Cílem je odstranit bariéru nepropojených datových sil, jejíž důsledkem je, že se firmy a jejich procesy přizpůsobují IT, a nikoliv aktuálním potřebám a rychle se měnícím podmínkám trhu.

Rostoucí ekosystém partnerů

Dynamics 365 používá pro všechny procesy společný datový model, který umožňuje zákazníkům rozšířit jeho funkcionalitu a vytvářet vlastní aplikace pomocí PowerApps, Microsoft Flow nebo našich profesionálních řešení. Tento datový model používají i řešení od našich partnerů, což znamená, že si zákazníci mohou snadno rozšířit funkce Dynamics 365 o unikátní aplikace, které najdou v online tržišti nazvaném AppSource.

Představení Dynamics 365 v Praze a živé vysílání

Dynamics 365, spolu s dalšími novými funkcemi je pro zákazníky k dispozici už od 1. listopadu 2016.

Dovolujeme si vás pozvat na prezentaci nové generace podnikových aplikací Microsoft Dynamics 365. Představení se bude konat v úterý 13. prosince v pražské pobočce Microsoftu za účasti expertů a implementačních partnerů. Sledujte živý přenos toho nejdůležitějšího z pohodlí třeba vaší kanceláře.

Přihlásit k účasti se můžete na https://aka.ms/predstavenidynamics365