Český start-up Mutumutu, který se zabývá digitalizací pojišťovnictví, získal investici ve výši 30 milionů korun. Penězi na rozvoj mu přispěje sesterská společnost Komerční banky z mateřské skupiny Société Générale, pojišťovna Société Générale Assurances.
Investice má posílit stávající partnerství mezi Mutumutu a Komerční pojišťovnou, která start-up dosud licenčně zaštitovala.
Société Générale si díky transakci zároveň zajistí strategický menšinový podíl. „Vstup do Mutumutu dokonale odpovídá strategii společnosti Société Générale Assurances, která spočívá v investování do začínajících podniků se silným zaměřením na inovace, digitální technologie a na zákaznickou zkušenost,“ uvedl k investici Philippe Perret, šéf Société Générale Assurances.
Mutumutu si od investice naopak slibuje další růst. Pojišťovna chce během jednoho roku ztrojnásobit počet svých tuzemských klientů a poprvé chce expandovat i do zahraničí.
On-line životní pojištění Mutumutu je založené na systematickém finančním odměňování klientů, kteří se zodpovědně starají o své zdraví. Za pravidelnou sportovní aktivitu, nekouření a preventivní lékařské prohlídky mohou lidé získat zpět až 30 procent z celkové ceny pojistky.
„Budeme ještě víc podporovat zdravý životní styl. Do mobilní aplikace přidáme další sporty, které klientům zlevní pojistku. A připravíme i rozšíření pro klienty s vyššími příjmy, kteří požadují větší zajištění,“ říká k transakci šéf Mutumutu Jindřich Lenz.
Takzvaně insurtechový start-up Mutumutu vznikl v roce 2018 díky studiu CreativeDock, který se zaměřuje na budování nových firem s inovativním přístupem. Společnost nyní nabízí pojištění pro případ pracovní neschopnosti, invalidity či úmrtí.