„Více než polovina stížností se týkala smluv uzavřených našimi bývalými poradci, kteří přešli ke konkurenci nebo ukončili svoji činnost. S některými dokonce vedeme soudní spory,“ uvedl Reichl.
OVB Allfinanz podle něj přijala od roku 2012 opatření v rámci vnitřního kontrolního systému, která ČNB požadovala. „Navíc dlouhodobě podporujeme oborovou iniciativu vzniku registru smluv životního pojištění a poradců, kteří je sjednávají. Ta má sloužit k identifikaci systematického rušení a přepojišťování smluv,“ dodal. Firma také přistoupila k personálním změnám na pozicích zprostředkovatelů i managementu.
OVB Allfinanz působí na českém trhu od roku 1993 jako dceřiná společnost německé OVB Holding AG. Má více než 1,3 milionu klientů. Mateřská společnost OVB Holding z německého Kolína nad Rýnem vznikla v roce 1970. Působí prostřednictvím dceřiných firem v dalších 14 zemích Evropy.