Sázková kancelář spustí další kampaň s Jágrem, natáčela se ve Filadelfii

ilustrační foto

ilustrační foto Zdroj: E15 Michael Tomes

Sázková kancelář týden po převzetí miliardového loterního byznysu zkrachovalé Sazky spouští vlastní reklamní kampaň na podporu vlajkové lodi bývalé Sazky, Sportky a jejího aktuálního Superjackpotu. V kampani opět využila služeb nejlepšího českého hokejisty Jaromíra Jágra, který Sazku propagoval již v uplynulých měsících před prodejem podniku Sazky Sázkové kanceláři.

První spot se objeví v televizi dnes v podvečer, celkem jej bude možné zhlédnout na šesti TV stanicích včetně Novy, Primy a TV Barrandov.

„Jedním z hlavních úkolů, který jsme si po převzetí podniku Sazky dali, je posílení důvěry sázejících a obchodních partnerů společnosti ve vztahu k Sázkové kanceláři, a navýšení tržeb,“ řekl novinářům generální ředitel Sázkové kanceláře a také člen dozorčí rady PPF Kamil Ziegler.

Investice do propagace her „nové“ Sazky včetně aktuální TV kampaně od 2. listopadu, kdy podnik Sazky převzala, do konce roku bude podle Zieglera činit zhruba 50 milionů korun. V příštím roce by investice do kampaní měly být ještě vyšší než nyní do konce roku a měla by přesáhnout sto milionů.

Tržby Sazky nyní činí podle Zieglera asi 70 milionů korun týdně, což není ani polovina částek dosahovaných Sazkou před lednovým prohlášením insolvence. „Věříme, že díky kampani tržby porostou a mohlo by to být kolem 85 až 90 milionů korun týdně, v příštím roce bychom chtěli dosáhnout tržeb v trojciferných číslech, tedy přes sto milionů. Náš cíl je,a bychom se byli schponi během 12 měsíců dostat na 85 procent tržeb z let 2009 a 2010,“ uvedl Ziegler. Do čistého zisku by se měla firma dostat příští rok, letos by měla být v kladných číslech na provozní úrovni.

Celkem vzniknou tři spoty, hotov je zatím jediný. V těchto dnech tvůrci kampaně dokončují další spot, který bude vánočně laděný. Poslední z natočených spotů se bude vysílat až příští rok. „Natáčeli jsme s Jaromírem Jágrem přímo ve Filadelfii, takže jsme chtěli štáb, pronajatou techniku i Jaromíra maximálně efektivně využít,“ uvedla členka představenstva Sázkové kanceláře Jana Studničková. Jágr do tamního klubu NHL Philadelphia Flyers přestoupil právě letos po třech letech strávených v ruském Omsku a v novém působišti se mu také daří.

Jágr, Rocky a Mareš

Sazka začala s Jágrem spolupracovat po prohlášení konkurzu na její majetek. Na oplátku toho, že se Jágr stal tváří Sazky, pak Sazka začala sponzorovat hokejový extraligový klub v Kladně, jehož je Jágr spolumajitelem. Konkurenční Fortuna si jako tvář kampaně pro její loterii Fortuna Loto vybrala filmového Rockyho, Tipsport pak v kampaních na její Tipšestku „reprezentuje“ Leoš Mareš.

Sázková kancelář, vlastněná rovným dílem skupinami PPF a KKCG, získala podnik Sazky ve výběrovém řízení vyhlášeném insolvenčním správcem Sazky Josefem Cupkou za 3,81 miliardy korun. Výsledky tendru ale napadají Penta, která mimo tendr za Sazku nabídla pět miliard korun, a člen věřitelského výboru Sazky Česká spořitelna, která kvůli tomu podala na správce i Sázkovou kancelář žalobu.