Advokát miliardářů Havel dál kupuje firmy s luxusem, buduje také e-shop

Jaroslav Havel

Jaroslav Havel Zdroj: Anna Vackova

Nový hráč na trhu s luxusní módou Premium Fashion Brands chystá další významné kroky k ovládnutí tuzemského trhu. Skupina zahrnující v Praze, Brně a Bratislavě tři desítky obchodů značek typu Geox, Armani Jeans nebo Beltissimo chystá i vlastní e-shop. Tedy prodejní nástroj, který v luxusu zcela obvyklý není.

„Spuštění e-shopu je v současné době jednou z našich hlavních priorit,“ uvedla za PFB manažerka Anna Gruberová.

Za Premium Fashion Brands jsou privátní investoři v čele s Jaroslavem Havlem, šéfem největší tuzemské advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners. Cílem je vytvořit módní koncern srovnatelný s lídry trhu v západní Evropě.

Souběžně s prací na internetovém obchodu Havel nedávno investoval rovněž do společnosti Hokosoft, která mimo jiné dělá online marketing.

„Chceme jít s dynamikou trendů v marketingu i obchodě, které se samozřejmě pohybují stále více v online prostředí, je pro nás vlastní digitální agentura zaměřená na prémiový segment velmi důležitá,“ dodala k investici do Hokosoftu Gruberová.

„Letos cílíme na obrat 500 milionů korun. Příští rok by se měl obrat PFB zvednout na 650 milionů korun a do tří let máme v plánu dosáhnout na jednu miliardu korun a být lídrem segmentu dostupného luxusu,“ sdělila Gruberová.

To je však jen polovina příběhu. PFB je součástí mnohem většího projektu nazvaného Czechoslovak Premium Brands. Ten již nyní zahrnuje dvanáct firem. „Zhruba sedm až deset společností bude do tohoto uskupení začleněno v horizontu jednoho dvou let,“ uvádí skupina. Její aktivity spravují společnosti Garve CZ a Czechoslovak Capital Partners.

Rozpětí skupiny sahá od módy přes prémiové lékařské služby a prodejny s golfovým vybavením až po média. Do tří let se uskupení hodlá vyšplhat v tržbách na dvě miliardy korun. Výši investic majitelé nesdělili.

Beltissimo předělá Jiřičná
Síť butiků Beltissimo spadajících pod Premium Fashion Brands změní tvář. Autorkou jejich nové podoby je architektka Eva Jiřičná. Coby supervizorka se podílela i na přípravě nového loga značky. Jako první se renovuje prodejna Beltissima v Obchodním centru Chodov. Rekonstrukce dalších čtyř obchodů budou následovat v roce 2017.