Maláčová zvažuje prodej Gamescape

ilustrační foto - Michaela Maláčová

ilustrační foto - Michaela Maláčová Zdroj: kolaz E15

Ne z každého byznysu, do kterého vstoupí miliardář Zdeněk Bakala, se automaticky musí stát slepice snášející zlatá vejce. Týká se to i prodejce počítačových her Gamescape, v němž Bakala získal podíl v roce 2009 a který nyní patří do skupiny jeho manželky Michaely Maláčové Luxury Brand Management (LBM). Ta nyní řeší, co si s Gamescape dál počít.

Ve hře je také prodej firmy. Gamescape totiž nezapadá do portfolia LBM, které tvoří hlavně obchody s luxusem.
„Naším záměrem je Gamescape, a pravděpodobně i další firmy nezabývající se čistě prodejem luxusního zboží, ze skupiny LBM vyčlenit a spravovat či řešit jednotlivě,“ uvedl mluvčí Maláčové a Bakaly Tomáš Pavlík.

Gamescape má v současně době jen tři kamenné prodejny, nachází se však v lukrativních obchodních centrech Palladium a Nový Smíchov v Praze a v ostravské Nové Karolíně. „Plánujeme využít některých atraktivních obchodních prostor pro naše luxusní značky například Diesel nebo La Perla,“ dodal Pavlík.

Když Bakala v roce 2009 do Gamescape vstupoval, chtěl si otestovat potenciál trhu s počítačovými hrami. Ambicí uhlobarona a miliardáře bylo oslovit hlavně starší generaci hráčů nad třicet let. Tuzemskému prodeji her už tehdy dominovala společnost JRC, která trhu kraluje dodnes. Jejím vlastníkem je od loňského roku fond Genesis Capital.

LBM provozuje hlavně obchody s luxusními značkami. Za loňský rok utržila kolem miliardy korun a po předchozí ztrátě se vrátila do černých čísel. Svou tržní pozici LBM loni posílila akvizicí firmy Prospekta Moda. „Nyní pracujeme na posilování a rozšiřování prodeje luxusního zboží, aktuálně na efektivním začlenění nově převzaté společnosti Prospekta Moda a jejích značek do struktury a managementu LBM,“ sdělil mluvčí Maláčové.

Miliardář v trikotu