Penny spustilo vlastní e-shop. DoDo obstará rozvoz | E15.cz

Penny spustilo vlastní e-shop. O rozvoz se postará DoDo

Anna Křížková

Sdílet na Facebook Messenger Sdílet na LinkedIn
Vstoupit do diskuze
0

Potravinový řetězec Penny Market vstupuje do on-line prostředí, spouští vlastní e-shop s názvem Pennydomů, zatím formou pilotního projektu v Plzni. Rozvoz objednávek bude mít na starost kurýrní společnost DoDo. Pokud bude pilotní provoz úspěšný, Penny plánuje rozšíření Pennydomů i do dalších českých měst.

„Poslední rok a půl změnil nákupní chování lidí a my jim chceme nabídnout alternativu k nákupu v našich kamenných obchodech,“ uvedl generální ředitel Penny Marketu Jens Krieger.

Penny Market nebude mít pro přípravu nákupů speciální sklad, ale plánuje využít všech svých přibližně čtyř stovek prodejen. Po objednání na internetové adrese obchodu bude nákup připraven na nejbližší prodejně, kde ho následně vyzvedne kurýr společnosti DoDo a doručí ho na požadovanou adresu. DoDo bude objednávky nejen doručovat, ale i připravovat.

Zákazníci si budou moci objednat svůj nákup tři dny předem a zrušit svoji objednávku mohou čtyři hodiny před plánovaným doručením. Penny Market zároveň nabídne doručení od dvou hodin po objednání. Po zahájení přípravy nákupu pak dostane zákazník SMS zprávu s přesným termínem doručení. Aby si ale zákazníci mohli objednávku vytvořit, budou muset utratit alespoň pět set korun. 

Elektromobilita: jaké jsou plány EU a světa?

Elektromobilita: Jaké jsou plány EU a světa?

„V červnu začali systém testovat naši zaměstnanci a od září i vybraní zákazníci. Nyní jsme jej spustili pro širokou veřejnost v Plzni,“ popisuje vývoj projektu český jednatel Penny Marketu Radek Hovorka. Cílem pilotního projektu je otestování jeho technické stránky i spokojenosti zákazníků. Hovorka ale zároveň upozorňuje, že plzeňský projekt je zkouška, na které společnost ověří nejen zájem zákazníků o tuto novou službu, ale i zda bude koncept dlouhodobě zajímavý. 

Penny Market je dceřinou společností mezinárodního obchodního řetězce REWE. Na český trh vstoupil v roce 1997, dnes tu provozuje více než čtyři sta prodejen.

Obzvláště během pandemie se zájem o online nakupování výrazně rozrostl. Mezi další české potravinové řetězce, které svým zákazníkům nabízejí možnost online nákupu s doručením, patří například Lidl nebo Tesco. 

S předplatným můžete mít i tento exkluzivní obsah