Primark míří také na Slovensko. Po Praze otevře i v Bratislavě

Primark

Primark Zdroj: profimedia.cz

Výstavba Květinového domu, kde Primark bude sídlit, probíhá podle plánu a žádná zdržení nejsou
Výstavba Květinového domu, kde Primark bude sídlit, probíhá podle plánu a žádná zdržení nejsou
Výstavba Květinového domu, kde Primark bude sídlit, probíhá podle plánu a žádná zdržení nejsou
Výstavba Květinového domu, kde Primark bude sídlit, probíhá podle plánu a žádná zdržení nejsou
Výstavba Květinového domu, kde Primark bude sídlit, probíhá podle plánu a žádná zdržení nejsou
12
Fotogalerie

Irský módní řetězec Primark se brzy objeví i na Slovensku. V Bratislavě chce svůj obchod otevřít už za tři roky. Primark tím vstoupí na patnáctý trh, prozatím má tento oblíbený řetězec s levným oblečením 376 obchodů na 12 trzích. Součástí expanze je i otevření obchodu v Polsku a v Česku. V Praze  na Václavském náměstí proběhne slavnostní otevření v květnu příštího roku.

Primark potvrdil, že plánuje otevřít další řetězec na Slovensku poté, co se podařilo podepsat nájemní smlouvu v Bratislavě. Podle dostupných informací bude bratislavský obchod součástí nákupního centra EUROVEA a bude ve dvou patrech.

Pro irský obchodní řetězec to bude znamenat expanzi hlouběji do východní Evropy a otevření čtvrtého trhu ve střední Evropě. „Slavíme 50. výročí a jsme nesmírně hrdí na to, že náš růst pokračuje v celé Evropě a USA,“ uvedl generální ředitel společnosti Primark Paul Marchant.

Prozatím má tento obchod s levným oblečením 12 trhů s celkem 376 obchody včetně USA. Slovensko bude 15. trhem, ještě před ním se totiž otevře pobočka v Česku a v Polsku.

V České republice se plánuje otevření pobočky v květnu příštího roku. „Výstavba v Česku probíhá podle plánu a nejsem si vědom žádných zdržení,“ uvedl pro Blesk Zprávy už dříve Jan Kotrbáček z poradenské firmy v oboru realit Cushman & Wakefield.

Zatímco doposud Češi pořádali zájezdy za levným oblečením do Drážďan, nyní jim bude stačit dojet na Václavské náměstí. Zde, v Květinovém domě, vyroste třípatrový dům levné módy.

Český obchod má být vlajkovou lodí pro středoevropsky trh. „Vytváří to atraktivitu, protože lidé dnes hledají senzaci. V rámci Evropy jsou zásadní centra měst. Značky se nedívají na země, ale na města, podle toho, jak jsou turisticky atraktivní, tak jsou zajímavá pro vstup nové značky,“ zmínil Kotrbáček.

Ostatní obchody se pak mohou obávat konkurenčního boje. Podle cen, které Blesk Zprávy objevily v Primarku v Drážďanech, budou muset některé pobočky opravdu zabrat.

Celý článek najdete stránkách Blesk.cz zde >>>