Adexpres získal Českou spořitelnu

Rolí Adexpresu bude zajišťovat strategicky všechny plánované digitální kampaně České spořitelny (display, performance display a search), tvořit mediální strategie i detailní plány, optimalizovat kampaně, odpovídat za nastavené KPI a řídit programatický nákup.
Agentura MEC zajistí dle zvolené strategie nákup médií.
Adexpres takto navazuje na strategii umožnit inzerentům oddělovat klientský servis a mediální nákup. Tento přístup si odzkoušel například pro investiční skupinu KKCG a její portfoliové společnosti.
„Klient tak může maximalizovat dodavatelský potenciál – získat nejlepší možný servis v oblasti digitálních médií a zároveň dosáhnout nejlepších nákupních podmínek. Právě pro KKCG jsme spojili své síly s jejich nákupní agenturou Médea. Díky partnerskému přístupu obou agentur se nám podařilo dosáhnout nejefektivnějšího využití rozpočtů na digitální média,“ říká Jan Galgonek, majitel agentury Adexpres.