AirJobs.cz spouští „vysmátou“ kampaň
Nový online portál pro personalisty a uchazeče o zaměstnání AirJobs.cz vyrukoval s letní kampaní Vysmátí z práce. Podle marketingového ředitele projektu Ivana Bartoše se portál chce stát jedničkou na trhu a klade si také za cíl upozornit, že hledání práce či obsazování pozic může být racionální a moderní aktivita, plná pozitivních emocí. Motto kampaně zní: „Chcete, aby váš víkend měl sedm dní? Pomůžeme vám najít práci, kterou budete milovat.“
“Vysmátá“ startovací kampaň byla zahájena záměrně v létě, běží v printu, na internetu i v televizi. V následujících měsících se značka AirJobs bude prezentovat například v televizích Prima Family, Prima Cool, TV Óčko, Barandov i v kabelových vysíláních.
Součástí kampaně je i spot na hudbu Dana Bárty
„Koncept vyšel z dílny několika agentur, ale hlavním partnerem a tvůrcem kreativy je Bistro, resp. konsorcium TaDy,“ řekl Strategii Bartoš.
Portál AirJobs provozuje společnost PersonalOne.