AirJobs.cz spouští „vysmátou“ kampaň

Můj víkend má sedm dní

Můj víkend má sedm dní Zdroj: archiv

Filip Votava , Strategie
Portál AirJobs.cz v nové kampani tvrdí, že i práci lze milovat. Za kreativou kampaně stojí agentura Bistro.

Nový online portál pro personalisty a uchazeče o zaměstnání AirJobs.cz vyrukoval s letní kampaní Vysmátí z práce. Podle marketingového ředitele projektu Ivana Bartoše se portál chce stát jedničkou na trhu a klade si také za cíl upozornit, že hledání práce či obsazování pozic může být racionální a moderní aktivita, plná pozitivních emocí. Motto kampaně zní: „Chcete, aby váš víkend měl sedm dní? Pomůžeme vám najít práci, kterou budete milovat.“

“Vysmátá“ startovací kampaň byla zahájena záměrně v létě, běží v printu, na internetu i v televizi. V následujících měsících se značka AirJobs bude prezentovat například v televizích Prima Family, Prima Cool, TV Óčko, Barandov i v kabelových vysíláních.

Součástí kampaně je i spot na hudbu Dana Bárty

„Koncept vyšel z dílny několika agentur, ale hlavním partnerem a tvůrcem kreativy je Bistro, resp. konsorcium TaDy,“ řekl Strategii Bartoš.

Portál AirJobs provozuje společnost PersonalOne.