Banka jako životní partner. Česká spořitelna přichází s novým marketingovým konceptem

Česká spořitelna

Česká spořitelna Zdroj: Česká spořitelna

Česká spořitelna představila svou novou propagační strategii. Cílem je emotivní formou představit danou firmu jako spolehlivou banku, která provází jednotlivce, komunity a firmy po celou dobu života. Jako průvodce na cestě k prosperitě, jenž přispívá k prosperitě celé země. Ústředním pojítkem marketingové komunikace je motto „Když ve vás někdo věří, dokážete víc.“

"Vracíme se k naší víře, že přístup k prosperitě si zaslouží každý bez ohledu na majetek, sociální třídu či rasu. Toto poslání našich zakladatelů je nadčasové a my jej chceme naplňovat i v dnešní moderní době. Motto 'Když ve vás někdo věří, dokážete víc' naši novou kampaň hezky a jednoduše vystihuje. Většinou totiž zjistíte, že úspěšní lidé měli ve svém okolí někoho, kdo v ně věřil a podpořil je," uvedla Monika Hovorková, ředitelka marketingu České spořitelny.

První spot, který bude v televizi a kinech sítě Cinema City od 6. března 2017, ukazuje emotivní příběh profesora Václava Vojty, dětského neurologa a terapeuta, který v roce 1968 emigroval do západního Německa. Tam pokračoval v léčení dětských vývojových poruch a stal se světově uznávaným odborníkem. Profesor Vojta byl přesvědčený, že jeho metoda funguje, ale nikdy by se mu nepovedlo ji uvést v život, kdyby neměl důvěru rodičů svých dětských pacientů.

Video placeholde
Spot České spořitelny • Česká spořitelna