Beermixy, tedy nízkoalkoholické pivo (s dvěma procenty alkoholu) s ovocnou příchutí, které Staropramen uvedl na trh před několika lety pod značkou Cool, hlásí před nadcházející sezónou několik marketingových inovací. Staropramen přichází se dvěma novými příchutěmi, které loni otestoval v limitované edici – bezovým květem a citronem.
Beermixy mají i nový designový obal z autorské dílny agentury Unity Design se symbolem „Cold edge“ - jasně čitelným indikátorem, který během vychlazení změní barvu z bílé na modrou a pomůže tak určit ten správný okamžik, kdy nápoj otevřít.
Nápoj bude distribuován hlavně v plechovkách. „V beermixovém segmentu zájem zákazníků o nápoj stáčený do plechovek silně roste. V roce 2014 se v plechovkách prodalo téměř 75 % celkové produkce, zbylých téměř 25 % putovalo ke konzumentům v PET lahvích. Skleněné lahve už na trhu v tomto segmentu prakticky nenajdete. Je to dané tím, že beermixy si lidé častěji berou s sebou například na letní večírky, pikniky či k vodě, a proto dávají přednost lehkému pohodlnému obalu,“ říká David Šeberle, manažer značky Staropramen Cool.
Kampaň bude v letní sezóně probíhat v ATL i BTL, vzhledem k cílové skupině Staropramen produkt výrazně podpoří v oblasti digitálních i online médií.