Beermixy Staropramen Cool mají nové obaly i příchutě

Beermixy Staropramenu v novém obalu a s novými příchutěmi

Beermixy Staropramenu v novém obalu a s novými příchutěmi Zdroj: archiv

Staropramen chystá na letní sezónu nízkoalkoholické pivo se dvěma novými ovocnými příchutěmi. Ostatní beermixy dostanou nový obal, který vytvořila agentura Unity Design.

Beermixy, tedy nízkoalkoholické pivo (s dvěma procenty alkoholu) s ovocnou příchutí, které Staropramen uvedl na trh před několika lety pod značkou Cool, hlásí před nadcházející sezónou několik marketingových inovací. Staropramen přichází se dvěma novými příchutěmi, které loni otestoval v limitované edici – bezovým květem a citronem.

Beermixy mají i nový designový obal z autorské dílny agentury Unity Design se symbolem „Cold edge“ - jasně čitelným indikátorem, který během vychlazení změní barvu z bílé na modrou a pomůže tak určit ten správný okamžik, kdy nápoj otevřít.

Nápoj bude distribuován hlavně v plechovkách. „V beermixovém segmentu zájem zákazníků o nápoj stáčený do plechovek silně roste. V roce 2014 se v plechovkách prodalo téměř 75 % celkové produkce, zbylých téměř 25 % putovalo ke konzumentům v PET lahvích. Skleněné lahve už na trhu v tomto segmentu prakticky nenajdete. Je to dané tím, že beermixy si lidé častěji berou s sebou například na letní večírky, pikniky či k vodě, a proto dávají přednost lehkému pohodlnému obalu,“ říká David Šeberle, manažer značky Staropramen Cool.

Kampaň bude v letní sezóně probíhat v ATL i BTL, vzhledem k cílové skupině Staropramen produkt výrazně podpoří v oblasti digitálních i online médií.